Gast Geplaatst: 29 januari 2003 Geplaatst: 29 januari 2003 ik kreeg laatst een e-mail dat ik mijn 2 sims kon opsturen naar een adres en dat ze de bijde sims in een kaart programeren heeft iemand daar ervaring mee het leek mij een betje vaag allemaal
Gast Geplaatst: 29 januari 2003 Geplaatst: 29 januari 2003 kan best; het apparaatje ervoor kost zo'n 150 euro, dus kun je best die kaartjes voor 29 Euro verkopen...
Gast Geplaatst: 29 januari 2003 Geplaatst: 29 januari 2003 ja gaat met klein programmertje; krijg je menu in je toestel dat je kan switchen van toestel zonder dat je de simkaart erin/uit hoeft te halen erg handig als je 2 of meer nummers hebt.
mietde Geplaatst: 30 januari 2003 Geplaatst: 30 januari 2003 Interessant, in principe houd je dan toch op z'n minst 1 originele sim over toch? Als dat zo is kun je dan je huidige abbonement sim niet in een 2e toestel kopiëren? voorbeeld: vriendin heeft prepaid ikke heb ben vaak 99 Zij moet nogal veel betalen per minuut, het zou in ons geval wel erg handig zijn als ze met haar telefoon ook gebruik kon maken van mijn abbo. Kan dat? You cannot ignore that member
mietde Geplaatst: 30 januari 2003 Geplaatst: 30 januari 2003 idd, dat had ik na wat verder zoeken ondertussen ook gevonden. bedankt voor je reactie jammer maar helaas dus. You cannot ignore that member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen