Gast Geplaatst: 2 december 2000 Geplaatst: 2 december 2000 ik zie en hoor van verschillende collega hobbyisten dat als men naar c+ spanje <hoeft niet altijd de bekende natuurfilms te zijn >kijkt dat dan het beeld op zwart gaat wat eerst op de duitse box was wordt nu ook gedaan met de nl box echter met het verschil dat je alleen maar spanje kwijt bent en niet de andere providers ,zou de tegenactie begonnen zijn ? gr juan
Gast Geplaatst: 2 december 2000 Geplaatst: 2 december 2000 Niets aan de hand. Trouwens: wat zou het jou interesseren wat anderen overkomt: heb je zelf problemen met de ontvangst ?<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 december 2000 Geplaatst: 2 december 2000 Klopt, vrijdag zelf een bin file in eeprom geklopt, in de pioneer DVB, an dan ca. 5 min. beeld op Teq. <BR>Daarna zwart terwijl andere kanalen gewoon doorlopen?<P>Misschien wil iemand eens loggen om te kijken wat ze nu eigenlijk aan het uitvoeren zijn.<P>Helgo<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 december 2000 Geplaatst: 2 december 2000 Heb gelezen dat dit 'valse' c140's zijn, gericht aan de public ppua/mk01's...<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 december 2000 Geplaatst: 2 december 2000 Klopt ook bij mij is dit het geval!<BR>Wat kunnen we hieraan doen?<BR>de au er uit halen?<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 december 2000 Geplaatst: 2 december 2000 Klopt ook bij mij het zelfde.<BR>Moeten we de au er uit halen?<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 december 2000 Geplaatst: 2 december 2000 haal je mk en ppua eruit , ze sturen fake key's.<P>------------------<BR>Greetz Tech
Gast Geplaatst: 2 december 2000 Geplaatst: 2 december 2000 inderdaad er worden valse keys gestuurd word weer handmatig bewerken of een anti reset erop ! gr joost ps joost a collega,s zijn collega,s
Gast Geplaatst: 2 december 2000 Geplaatst: 2 december 2000 Sorry mijn eerste mail ging mis.<BR>Maar bij mij ook het geval, maar hoe zet ik een anti-reset erop?<P>groet, Johan<P>------------------<BR>(-:
Gast Geplaatst: 2 december 2000 Geplaatst: 2 december 2000 Het lijkt er op dat dit klopt, ik heb eerst keurig een autoupdate met nieuwe key ontvangen.<BR>een half uur later geen Spanje meer, en datum teruggezet naar 31 dec 0.<BR>Kaartje maar eens uitgelezen: de 0c, 0d en 0e key blijken veranderd...<BR>Ook Italie doet dit op de hotbird.<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten