Ga naar inhoud


Nieuwe update Seasons Voyager


Unetwork

Aanbevolen berichten

Ik heb na een paar dagen stoeien maar even het nieuwe seasons voyager op mijn site gezet.<BR>Met alle werkende files erbij. Ook hier een foto met dank aan Hobbybobje erbij voor de mm serie <A HREF="http://www.biggestdutch.org/SAT/seasons.zip" TARGET=_blank>http://www.biggestdutch.org/SAT/seasons.zip</A> <P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voyager is anders nog gewoon 1.86. Als dat een update is, is mijn toetsenbord een fietsenrek!<P><BR>------------------<BR>Ik sei nog: it ken net!<BR><p>[This message has been edited by BULLET (edited 11 November 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi peter heb even gekeken dit is geen nieuwe voyager maar een bijgewerkte voor irdeto ,heb ook je file even doorgelezen daarin schrijf je dat je er een 5volt bij de nokia moet aanhangen dit is niet altijd waar heb hier gewone zonder 5volt liggen en deze werken perfect op de 9200-9500 gr juan<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat weet ik bedoel ook geen nieuwe versie maar nieuwe Irdeto key's erbij.<BR>Ook is dit voor de beginner goed om dit tekst bestand te lezen want daarin worden nog steeds fouten gemaakt!<BR>Ook is de foto erbij een versie die voor de Nokia 9200/500 wel een externe voltage nodig heeft.<BR>Ik heb het geprobeerd zonder op andere ontvangers dat ging wel, maar op mijn mm92000 ging hij wel lopen maar kreeg geen beeld.<BR>Dus niet misbegrijpen svp dit is duidelijk een bijgewerkte pakket voor Voyager.<BR>Groetjes<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...