Gast Geplaatst: 30 januari 2003 Geplaatst: 30 januari 2003 Hoi Allemaal, Hoewel ik hier lees dat de hotbird een zwakker signaal geeft dan de astra (19,2) krijg ik hem niet op de Astra. Zonder Satfinder geef ik de schotel een zwieperd en voilà, daar is de hotbird. Zet ik de reciever op Astra en begin ik langzaam naar Oost te draaien gebeurt er helemaal niets !!! Als iemand hier wat mee kan dan hoor ik het graag. Pieter Lemon 07-ci, MM, Triax-65cm, Samsumg uni-0,6dbf
Gast Geplaatst: 30 januari 2003 Geplaatst: 30 januari 2003 lijkt mij onwaarschijnlijk maar het volgende kan schotel staat te hoog afgesteld (elev ) , bij hotbird nog net genoeg signaal en bij astra net niet. probeer op hotbird de schotel naar beneden tot geen beeld, dan naar boven en verder tot geen beeld. neem midden van deze beweging, zoek dan astra ben benieuwd of dit het was, zal wel niet. maar er bestaan gekkere dingen
Gast Geplaatst: 31 januari 2003 Geplaatst: 31 januari 2003 Ik ga het dit weekend proberen. Bedankt alvast >>> Stay Alive <<<<
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen