M€®LïÑ Geplaatst: 30 januari 2003 Geplaatst: 30 januari 2003 Probleem is dat ik steeds maar weer ( op een enkele divx na) stotterende films krijg, niet contstant maar wel dat het hindert, wat doe ik nu fout. de divx speelt smoot af via mijn laptop/tv maar als Svcd slecht. ligt dit aan mijn laptop 500 celeron (te traag?) of is het Tmpgenc ? daar ik alles mee doet, zowel knippen als converteren enz De divx/xvid's zijn allemaal 23.976 fps (Moet ik deze naar pal of ntsc 29.976 omzetten? mischien hier de fout) Tmpgenc zet ze trouwens autom om naar 29.976 puldown of niet probleem blijft. Waar is dat probleem nu toch slechte divx? controle is 0 bad frame's kortom Help anders ben ik aangewezen op de combinatie laptop--Tv en ik speel liever af op mijn Cyberhome dvd speler (getest goed tav Scvd's) Net nog een test gedaan road to perdition (10min) 23.976 ---> Svcd (mpeg2) bitrate 1596/224 resultaat stotteren mvg Merlin Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
marco24 Geplaatst: 30 januari 2003 Geplaatst: 30 januari 2003 probeer eens een framerate van 25 dit is volgens mij het max voor vcd/svcd pal met vr. gr. marco
Littlesat Geplaatst: 31 januari 2003 Geplaatst: 31 januari 2003 Dit probleem heb ik ook..... wie weet er een goede oplossing!!!! Als ik tenminste een echte PAL SVCD wil hebben. Nu maak ik een NTSC-Movie SVCD en dan werkt het wel. Met de frame rate wijzigen in Virtual Dub krijg ik het geluid en ondertitels niet syncroon!!!! Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
M€®LïÑ Geplaatst: 31 januari 2003 Auteur Geplaatst: 31 januari 2003 hoe krijg jij het jij het dan wel voor elkaar? ook als ntsc 23.976 of 29.976 krijg ik hetzelfde stotterende beeld.? ik gebruik alleen tmpgenc voor video en audio. Ik heb net met mainconcept 10 gemaakt... grrr zelfde resultaat. HELP divx(source 23.976) naar svcd 23.976 toch converteren naar pal? Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen