Ga naar inhoud


Loader L1.37


Josje01

Aanbevolen berichten

Hoi medesatters, ik vroeg me af of het mogelijk is de loader van een Humax L137 te veranderen naar L208, naar mijn mening niet, maar je weet nooit ???

type tuner is hetzelfde maar systemID is anders.

greetz en thankx: josje01

Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!!

Greetz:josje01

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee is niet mogelijk,kan je niet uitleggen waarom niet dat moeten de experts maar doen.

 

Zou het niet uitproberen,zou je je Hummie kunnen kosten.

 

Waarom zou je de loader naar 2.08 veranderen,een Hummie met 1.37 kan net zoveel als eentje met 2.08

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens op de site van Humax. Je vindt daar div. originele Firmware met verschillende loaders.

Het verschil tussen de 4 loaders H/L 1.37 en H/L 2.08 is dat ieder voor zijn eigen specifieke hardware is geschreven. Een 2.08 laden ipv een 1.37 is dus niet raadzaam als je tenminste daarna je Humax nog wilt kunnen gebruiken.

Avensis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals Avensis al zei: Beslist NIET doen. De andere loaders zijn voor een ander soort hardware. Je veranderd je ontvangen in een hele mooie maar dure schoenendoos!!

 

En waarom zou je dat eigenlijk doen. De loader heeft verder toch geen invloed op de werking avn je ontvanger, een 2.08 is echt niet beter of slechter dan de 1.37.....

 

Fred

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...