Gast Geplaatst: 30 januari 2003 Geplaatst: 30 januari 2003 Ik probeer al enige tijd PCM Edit_ToH aan het werk te krijgen, echter zonder resultaat. Bij het starten van het programma verschijnt de volgende foutmelding: Component MSComctl.ocx or one of its dependencies not correctly registered. A file is mising or invalid. Wat doe ik fout. Mijn dank reeds nu, met groet. Bachatero
Unetwork Geplaatst: 30 januari 2003 Geplaatst: 30 januari 2003 mischien een ander OS proberen... Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Alventali Geplaatst: 30 januari 2003 Geplaatst: 30 januari 2003 @Bachatero Op de onderstaande link kun je OCX file downloaden Download OCX file Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Bohemi Geplaatst: 30 januari 2003 Geplaatst: 30 januari 2003 het is belangrijk dat alle bestanden nog in de oorspronkelijke map zitten ook het icon zelf. heb hetzelfde voorgehad. groeten, Bohemi
Gast Geplaatst: 31 januari 2003 Geplaatst: 31 januari 2003 Ja, inderdaad het werkt. De .oxc file gedownload en in de windows/system directory gezet. Geen idee wat deze file doet, echter: Hartelijk dank voor de reakties.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen