Ga naar inhoud


HD-DCPVR-02


Michel de Man

Aanbevolen berichten

Ik lees niets over de Hyundai HD-DCPVR-02 in dit forum. Ik heb 2 weken geleden dit apparaat gekocht en heb het geheel aan de praat in combinatie met een magic module 6-1 patch en fun kaart. Alles lijkt goed te werken al ben ik een nieuwkomer op dit gebied. Hebben anderen ervaringen met dit apparaat?

 

Het enige dat ik kan opmerken is dat de ontvanger soms wat tijd nodig heeft om een commando van de afstandsbediening te verwerken voordat hij weer reageert op een volgend commando.

Locatie: Coventry (UK)

Receiver: Xoro HRS 8520, Diseqc switch

Schotel op 28,2 graden Oost en 19,2 graden Oost (BVN)

Link naar reactie
Delen op andere sites


He He ik was ook al een tijdje op zoe naar iemand met zo'n apparaad ik heb hem inmidels al een jaar en bevald zeer goed maar er is nieuwe softwaere en ik weet niet hoe ik het er eerst uit en dan het nieuwe er weer in moet krijgen heeft u er ervaring mee.

ik zou graag wat meer info over magic module 6-1 patch en fun kaart ik gebruik een aston 1.05 met een cold card en prog met mastera2.

Ps in de sathopper stond een test en kwam er goed af wat zap snelhijd betreft gebruik pijltjes toets!

 

mvrg Alfred

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat dat betreft ben ik een nieuwkomer op het gebied van satellietontvangers. Het laden van nieuwe firmware heb ik niet eerder gedaan en ben er in principe voorzichtig mee om naderhand niet met een niet goed functionerend apparaat te zitten. De magic module met 6-1 patch werkt prima in combinatie met de 6-1 geladen funcard. Mijns inziens lijkt me dat als alles goed werkt met de aston 1.05 en gold card er niet direct een reden is om te veranderen. Er wordt geloof ik wel eens gesuggereerd dat met een fun card het zappen wat sneller gaat vanwege de snellere processor, maar dat dat maar een marginaal verschil oplevert.

 

Hoe voeg je trouwens satellieten toe?

Locatie: Coventry (UK)

Receiver: Xoro HRS 8520, Diseqc switch

Schotel op 28,2 graden Oost en 19,2 graden Oost (BVN)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...