Ga naar inhoud


plaatsen Positioner Topfield 4000


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben van plan een Topfield 4000 aan te schaffen nu zit ik met de volgende vraag.

 

Ik had een Manhattan 9800 met moter, nou is de Manhattan niet meer.

 

Nou is mijn vraag kan ik met de Topfield 4000 ook die moter aansturen.

Zo ja hoe dan, zo nee wat dan!!!

 

bij voorbaad dank Conimex

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je een DiSEqC motor of een actuator???

 

Beide is mogelijk, maar bij de laatste zul je een omzetter moeten gebruiken, bijvoorbeeld een Aston Satseeker of iets dergelijks.

 

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Conimex,

 

een manhattan 9800 heeft een 36V positioner.

 

mijn ervaring met de topfield en de interfaces/positioners om van diseq 1.2 naar 36v te gaan zijn slecht. zowel met de grote aston satseeker als met de geotrack Vbox ging e.a niet probleemloos zoals met mijn echostar met ingebouwde positioner. vaak gaf je een opdracht om te draaien naar een satteliet en dan gebeurde er niks. wel een melding op het scherm dat de ontvanger bezig was de motor de besturen, maar buiten op het dak gebeurde er niks. ook zorgde de interfaces voor signaalverlies waardoor de wat zwakkere transponders gingen blokken terwijl je wel goed beeld had als je de lnb rechtstreeks op de tuner aansloot zonder de interface er tussen . nou praat ik over de periode jan-febr 2001 . mogelijk dat de software updates welke daarna gekomen zijn het probleem hebben verholpen. Verder hoor ik goede berichten over de VboxII van Moteck. er zijn een aantal topfield gebruikers op dit board die er erg over te spreken zijn. hij is ook niet zo duur, ong. 80 eur zie hier een test :

http://www.tele-satelliet.com/TSI/03/01/moteck/

 

 

Renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben beniewd hoe ea afloopt. hou ons op de hoogte.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...