Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik een dvd rip met smartripper krijg ik als ik hem van de harddisk afspeel met geen mogelijkheid de ondertitels, heb het met mediaplayer, bs player, win dvd, en nog meer players geprobeerd maar geen ondertitels.

Wat is het probleem?

Alvast bedankt voor antwoord.

John

Geplaatst:

De ondertitels moet je apart rippen met Subrip, dit is in feite een OCR prog, waarschijnlijk omdat de subs in een plaatje of zo verwerkt zijn. Waarschijnlijk is dat de reden dat je de subs niet kant en klaar kunt rippen in SmartRipper.

cheers

Gorilla King

Geplaatst:

moet je de film nadat je hem met smartripper hebt geript eerst omzetten naar divx/vcd/svcd dan kun je bij b.v dvd2svcd aangeven dat die de subs moet mee pakken van de files die je met smartripper hebt geript

Geplaatst:

Maar nu even dit, ik maak gebruik van de optie backup, dus ik krijg alles op mijn harde schijf, zie ook de ondertiteling staan die hij dus ook geript heeft, waarom kan ik hem dan niet mee laten draaien als ik de film draai??

John

Geplaatst:

@ marbico

Op je laatse vraag kan ik geen antwoord geven maar als je als rip-method files kiest (niet vergeten all aan te vinken) kan je de subtitels wel kiezen met met een softwarematige player ikzelf gebruik altijd power dvd.

susses.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen