Ga naar inhoud


MKfind voor Seca krijg ik niet draaiende ........


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb problemen met het aan de gang krijgen van MKfind, zowel versie 1 als 2. Heb heb het hier getracht op 3 computers. Vooreerst meldt het programma MKfind dat visual basis files nodig zijn. Hierna heb ik deze geinstalleerd van VB 6.0. Vervolgens kreeg ik de melding dat de mscomm.ocx (bijgeleverd bij het programma) moest worden geregistreerd in het systeem. Dat het ik ook gedaan met het seca.ocx Dat heb ik gedaan maar daarna kreeg ik bij het draaien van het programma de melding dat de mscomm.ocx waarschijnlijk te oud was (out of date) of niet hoorde bij het programma. Toen heb ik van de microsoft site een nieuwere geprobeerd maar zelfde resultaat. Vervolgens heb ik de ocx files ook in window+system+system32 gezet maar ook dit gaf nog steed geen verandering. Ik ben nu een klein weekje verder maar weet nu niet meer hoe dit aan te pakken. Heeft er iemand ervaring met dit programma en zo ja, hoe heb je het aangepakt ? Gebruik ik verkeerde files en zo ja, welke moet ik dan hebben ?<BR>-<BR>Wie is er zo vriendelijk mij weer op gang te helpen ? <P>Geo<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...