Ga naar inhoud


HELP ME A.U.B


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb pas een echostar ad-3000ip-<BR>met indeto en sega kaart erin gekocht.<BR>nu zyn er een paar zenders uitgevallen<BR>zoals iedereen weet.<BR>o.a de spaanse filmkanalen.<BR>nou wil ik graag een goldprogrammer kopen-<BR>maar iets houd me tegen een paar jaar-<BR>geleden heb ik een programmer gekocht voor-<BR>d2-mac kaarten te kunnen updaten.<BR>maar zonder ook maar iets erby zoals-gebruiksaanwyzing of software.<BR>daarom houd het my tegen om een goldprogrammer te kopen.<BR>myn vraag is nu kan iemand my hiermee een-<BR>beetje op weg helpen hoe het allemaal werkt.<BR>en waar ik een bebruiksaanwyzing kan downloaden of dat iemand my het kan opsturen-<BR>via e-mail want ik heb hier het woordje goldprogrammer ingetikt by search en kwam -<BR>helemaal niks uitrollen.<BR>byv.myn.dank sjaakie <BR>myn e-mail is babfan@wish.net<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als het programma Gold140.exe wat er bij hoort download (staat in de Downloads <BR>hier links)en je start het op in<BR>demo mode en je kijk bij HELP!!.moet het wel<BR>lukken.<BR>Doe je normaal niet eerst ga je uren zitten<BR>knooien en als je er dan niet uit komt raadpleeg je een gebruiksaanwijzing is een<BR>Nederlands gebruik geloof ik.<P>Alvast een<BR>Prettige jaarwisseling.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...