Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,<BR>Ben reeds enige tijd aan de gang met loader, bin en pic te proggen en lukt perfect.<BR>Heb startpakket gedownload en met SecanixEditor een hex file gemaakt(de nieuwe key's er in geprogd, maar hoe moet het nu verder?<BR>ik heb nu een hex file maar geen bin file.<BR>Ben reeds enkele dagen aan het zoeken en vind nergens meer informatie.<BR>Wie kan mij helpen?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Het antwoord hierop is volgens mij al gegeven in het volgende topic (van FME).<P>Groetn Swieberd

Geplaatst:

mischien kun je de file op een andere manier opslaan of omzetten van hex naar bin en anders om. en nu is het antwoord van die bekende zwerver niet zo raar meer

Geplaatst:

1. Als ik het zou vinden, zou ik het niet vragen.<BR>2. Aan die reactie van jou heb ik niets!<BR>3. Ben nog steeds op zoek?!<BR>Vanharte bedankt!!!<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Je wilt me toch niet vertellen dat je het nu nog niet kan vinden! Het staat toch echt in die vraag van FME!!!<BR>Je kunt gewoon bin2hex downloaden en het geval omzetten.<BR>(Ik dacht toch dat ik normaal antwoord gaf!)<P>Groetn Swieberd.

Geplaatst:

ik gebruik zelf het programma ic-prog 0.9e hexfile openen en save as binfile geef het een naam zo heb je een binfile.<BR>het programma eepromedit kan dat ook load hex en save bin.<BR>mijn ervaring is haal eens een aantal programmas op kijk hier bij downloads en bekijk de mogelijkheden eens of lees hierover op dit board.<BR>Ibby

Geplaatst:

Zeg Guy, <P>>1. Als ik het zou vinden, zou ik het niet >vragen.<BR>>2. Aan die reactie van jou heb ik niets!<BR>>3. Ben nog steeds op zoek?!<BR>>Vanharte bedankt!!!<P>je kunt ook zoeken in de history, daar staan ook al dit soort vragen in, met antwoord. Dus dat zoeken zal wel meevallen.!!!<P>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.