Ga naar inhoud


[Strong 8000] Problemen met mc2003fx srt8000


Gast surfmaniac

Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

 

ik heb nu al een tijdje de mc2003fx op mijn strong 8000, nu is het al twee keer gebeurt dat alle seca kanalen het niet meer doen. Decoder helemaal uitgeschakled (stroom er af) en weer an en hij deed het weer. Nu is het alweer gebeurd, heb ik de funkaart met de nieuwste file beschreven en dan doet hij het een paar uur en dan weer hetzelfde. Weer uit en aan geschakeld en hij doet het weer.

Hopelijk kunnen jullie mij nog volgen, maar ben ik de enigste die dit probleem heeft? Ligt het aan de funkaart of aan de decoder of aan de firmware?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Aan de funkaart kan het niet liggen.

Een decoder wordt warm bij gebruik, een los contact. Misschien wel, maar ik zou toch eerst voor de zekerheid de soft er eens opnieuw opzetten en uittesten.

Ik hoop voor jou, dat je er uit geraakt. Laat altijd iets weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu nu blob 8000 erop even testen ik denk dat het inderdaad aan de firmware ligt, maar zeker weet ik het niet omdat het probleem zich slechts zelden voordoet.

We blijven dus even uitproberen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Heb zelf sinds begin vorige week de mc2003fx op mijn str8000 draaien, op dit moment met een bijna originele canal+ kaart, en dit werkt tot op dit moment nog zonder enige problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...