Ga naar inhoud


Vraagje beste koop??


Gast

Aanbevolen berichten

Wat ik wil weten is het volgende..

 

Ik kan een 5100 kopen met een magic module.

Kan ik hier wat mee kan die gepatched worden etc.

 

Ze zeggen tegen mij dat die hetzelfde werkt als de 5400 klopt dat???

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee hoor hoefd niet gepatcht te worden draai zelf met een hummi 5100 (originele firmware), mm 1.02, moteck sg2100 disecq moter en alu 1.00 mtr soepbord

 

groeten,

 

Ricow

Dreambox 7000 + 60GB HD /1mtr alu schotel op sg2100 motor/cas interface/season2 int./nokia dbox2 2xi op 1mtr schotel met smd12 motor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Bohemi,

 

Naar mijn mening (alsof die er toe doet) is de 5400 gewild omdat deze met de goede loader gapatcht is met de interne cam ook leuke dingen kan doen (met season samen werken bijvoorbeeld)dit laatste kan de mm ook maar heeft wat meer moeite met een bepaalde emu omdat de mm nog geen c*n*x aan kan.

de mm daarintegen kan via2 s*c*2 *rd*t*2 aan met de goede firmware (met originele kaarten) dit kan de 5400 weer niet.

 

Zo kan je nog wel even door gaan met voor en tegen's zoals altijd hebben mensen verschillende wensen.

 

Ik heb voor deze combi gekozen omdat als c*n*l + overgaat op S*c* 2 ik mijn nederlandse zendertjes dan gewoon kan kijken zonder ook nog een aston 1.05 te moeten kopen.

 

Groeten,

 

Ricow

Dreambox 7000 + 60GB HD /1mtr alu schotel op sg2100 motor/cas interface/season2 int./nokia dbox2 2xi op 1mtr schotel met smd12 motor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je meer wilt weten over season interfaces raad ik je aan om de sectie loggen eens door te spitten dan worden hoop ik jou vragen beantwoord (daar komt ook mijn kennis vandaan)

tipje van de sluier, het is een pcb met serieele aansluiting die i.c.m. computer een smartcard kan emuleren en data kan loggen.

 

Groeten,

 

Ricow

Dreambox 7000 + 60GB HD /1mtr alu schotel op sg2100 motor/cas interface/season2 int./nokia dbox2 2xi op 1mtr schotel met smd12 motor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...