Ga naar inhoud


Kan C+ m'n seca doos van nieuwe software voorzien


Sjaak

Aanbevolen berichten


ik zou niet weten of dit via de mediahighway mogelijk is,waarschijnlijk wel denk ik. Maar ik denk ook dat ze dan juridisch wel over een erg dun draadje gaan lopen en volgens mij zelfs zonder vangnet daar het bij mijn weten niet toegestaan is om zonder toestemming van de eigenaar van de box hier iets aan te veranderen .Het zijn tenslotte geen bruikleen of huurkastjes waarbij je hebt getekend voor het toestaan van dergelijke ingrepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit mag wel degelijk, of het ook kan?? kweenie.<BR>het is in het verleden ook gebeurd met de pace 501, de nokia mm 9500, etc. men speelde er zomaar een nieuwe "update" in. dit waren natuurlijk wel c+ goedgekeurde boxjes allemaal. in duitsland gebeurde hetzelfde met de nokia D-Box. hoe het met de nokia boxjes is afgelopen is bekend, mede omdat een "upgrade" daar meestal een downgrade was.<BR>De secaboxjes zijn ook C+ goedgekeurd, dus het mag waarschijnlijk wel. het zal ook wel in de algemene leveringsvoorwaarden van de mannen van c+ staan. Of het waarschijnlijk is ? ik denk dat c+ moeite genoeg heeft het hoofd boven water te houden, en iets aan de wafers, en andere vormen van zwartkijken te doen dan geld steken in nieuwe software voor boxjes waarvan bij voorbaat al vaststaat dat deze bij upload al achterhaald is, om maar niet te spreken van de vele klachten die het er zal regenen. Er zullen altijd boxjes zijn die de nieuwe software dus stiekem miet accepteren, en dus hopeloos vastlopen. c+ zal zijn / haar vingers er wel niet aan willen branden denk ik. Als er al een nieuwe versie wordt geupload zal het echt wel van tevoren worden aangekondigd, en zal je echt wel een autorisatie moeten geven.<BR>alleen is dit (helaas) c+ kennende natuurlijk geen zekerheid.<BR>peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig had ik laatst een probleem met mijn Nokia 9302 S (zoals ook de rest van Nederland sinds 1-1-2001). Heb toen anal+ gebeld, en die zeiden toen dat eraan nieuwe software gewerkt werd. Hij zou ongeveer feb/mrt 2001 automatisch naar alle nokia 9302s gezonden worden!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...