Ga naar inhoud


Software /keys irdeto pace + jdm progr.


Gast

Aanbevolen berichten

Na het lezen van vele,vele boardmessages nog steeds niet gevonden. Hoe kan ik een goldcrd proggen voor een Pace 500?? Kben in bezit van JDM programmer. Winphoenix werkt hier niet op. Weet iemand waarom ?? En kan iemand mij duidelijk vertellen hoe de goldcrds te proggen voor Irdeto Pace500 ontvangers??<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Duck:<BR><B>Een beetje **hp hacker** probeert er zelf uit te komen.</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>Dat dachKt ik ook. Maar kben nu al 3 dagen bezig en heb de hele sat4all site iniddels bijna uit mijn hoofd geleerd. Echter.............Nergens staat duidelijke info. <P>Kben reeds in bezit van een BIN file voor de PACE. Maar kan deze niet proggen met winphonix of icprog. (JDM programmer) iemand een idee???<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

zit er in je jdm progger wel een phoenix gedeelte?<BR>dus met kristal 3,57/6MHz ??<BR>dan kun je de eprom proggen smile.gif<BR>of je moet de eprom eraf pulken en los proggen<BR>suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Alexje !! Het lag niet aan de programmer. Ik moest dus eerst de Loader in de pic laden, voordat phoenix de eprom kan proggen. Dus ik blij !! Maar ......<BR>Nu geeft de PACE ontvanger: Onbekende kaart.<BR>Iemand mischien een idee hoe dit probleem verholpen kan worden??<BR>Beste maar weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De loader zal nog op de pic staan en de eeprom zal goed geprogd zijn.<BR>Als je een file download staat daar meestal een hex en een bin in.<BR>De hex is voor de pic,de bin is voor de eeprom,hangt er vanaf welke soft je gebruikt,kan ook zijn dat je de bin naar een hex moet omzetten.<BR>Eerst loader in de pic,dan de eeprom proggen en daarna weer de pic met de hex voor de betreffende maand.Dit zijn de 3 stappen,daarna moet het lukken.<BR>Groeten,Jacko

Link naar reactie
Delen op andere sites

De loader zal nog op de pic staan en de eeprom zal goed geprogd zijn.<BR>Als je een file download staat daar meestal een hex en een bin in.<BR>De hex is voor de pic,de bin is voor de eeprom,hangt er vanaf welke soft je gebruikt,kan ook zijn dat je de bin naar een hex moet omzetten.<BR>Eerst loader in de pic,dan de eeprom proggen en daarna weer de pic met de hex voor de betreffende maand.Dit zijn de 3 stappen,daarna moet het lukken.<BR>Groeten,Jacko

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...