Gast Geplaatst: 2 februari 2003 Geplaatst: 2 februari 2003 time goed zetten -> tijd halen van nt4 server op mijn lan is het mogelijk om de tijd voor mijn dreambox te halen van het lokale netwerk ? zo als in windows b.v. ( net time \\server /set /yes ) aleen dan voor linux
Romeo_ Geplaatst: 2 februari 2003 Geplaatst: 2 februari 2003 als je dreambox een connectie naar internet heeft -> ntpdate (is al een topic over geweest) The Source is Out There....
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 2 februari 2003 Geplaatst: 2 februari 2003 of met rdate, net time is alleen voor windows
HappyLlama Geplaatst: 2 februari 2003 Geplaatst: 2 februari 2003 Als ik de datum verander, begint mijn afstandsbediening vreemd te doen. Die luistert dan nog maar 1 keer naar een knopje, totdat je een keer iets anders hebt ingedrukt. Het is volgens mij al eerder ter sprake geweest maar ik kon de thread daarover niet zo snel terug vinden. Heb ik iets gemist en is hier al een oplossing voor?
thomask Geplaatst: 2 februari 2003 Geplaatst: 2 februari 2003 Citaat: Als ik de datum verander, begint mijn afstandsbediening vreemd te doen. Die luistert dan nog maar 1 keer naar een knopje, totdat je een keer iets anders hebt ingedrukt. Het is volgens mij al eerder ter sprake geweest maar ik kon de thread daarover niet zo snel terug vinden. Heb ik iets gemist en is hier al een oplossing voor? Klopt, besturing via de AB is dan problematisch, geen fix gezien.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen