marco24 Geplaatst: 2 februari 2003 Geplaatst: 2 februari 2003 heb een (s)vcd hier zonder ondertitels nu had ik bedacht dat ik met virutual dub kon frameserven en zo de ondertitels toevoegen nu krijg ik de volgende foutmelding bij het laden van de film in virutual dub "mpeg inport filter: pack synchronisation error" wie weet wat er aan de hand is de film speelt wel prima in windvd groeten marco
Gast Geplaatst: 3 februari 2003 Geplaatst: 3 februari 2003 Virtualdub importeert geen mpeg2 files (helaas). Wat je zou kunnen doen is omzetten naar avi, dan frameserven met virtualdub en daarna weer terugomzetten naar mpeg.
Gast Geplaatst: 3 februari 2003 Geplaatst: 3 februari 2003 blijft dan wel de kwaliteit hetzelfde? als je van svcd naar avi gaat . i am going to yhe west.............greetz sinto
jedeje Geplaatst: 3 februari 2003 Geplaatst: 3 februari 2003 Zoek in google eens op virtualdub 1.4.13 build 14328/release. Deze build kan wel mpg2 aan. Groet! JD ---------------------------- Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.
marco24 Geplaatst: 4 februari 2003 Auteur Geplaatst: 4 februari 2003 deze versie van virutual dub gebruik ik al en dat wil dus niet of moet er soms nog iets extra geinstalleerd worden met vr gr. marco
marco24 Geplaatst: 4 februari 2003 Auteur Geplaatst: 4 februari 2003 aan diavolo hoe zet ik de svcd dan om naar avi? en hoe zit 't dan met de kwaliteit marco
Gast Geplaatst: 4 februari 2003 Geplaatst: 4 februari 2003 Supervcd naar AVI: kun je met Flaskmpeg doen. En de kwaliteit hangt af van de compressor die je gebruikt en ook de instellingen van desbetreffende compressor. Hoe meer compressie, hoe slechter het beeld.
marco24 Geplaatst: 6 februari 2003 Auteur Geplaatst: 6 februari 2003 gevonden een versie van virutual dub (een ingepakt exe en vdr bestand) over virutual dub heen kopieren en hij kent ook svcd en ac3 kijk maar eens op deze site http://es.geocities.com/dextstuff/#VirtualDub het werkt fantastisch met vr gr marco
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen