Gast Geplaatst: 3 februari 2003 Geplaatst: 3 februari 2003 Heb al een tijdje een strong 8000. Wou graag canal+ en dergelijke dus heb ik een funcard gekocht (20 euro, duur?)Deze is naar mijn weten een +/- een maand geldig en dan worden de codes veranderd. Nieuwe codes kunnen er weer op worden gezet ?! hoe doe ik dit en wat heb ik nodig ? Wat gaat dat me kosten? En wat voor voordeel heb ik om de strong zelf over te patchen? Risico? Waarschijnlijk is mijn vraag al vaak gesteld , kon het zo snelniet vinden dus sorry dan Maar ik wil het wel graag weten.
Alventali Geplaatst: 3 februari 2003 Geplaatst: 3 februari 2003 @thafreeze Klik maar eens op de onderstaande link daar staat alles wat je moet weten Duwgati Daar staat een bult informatie over programmers en programma's die je kunt gebruiken. Staat vast iets tussen wat je kunt gebruiken. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Alventali Geplaatst: 3 februari 2003 Geplaatst: 3 februari 2003 @thafreeze Geen dank graag gedaan. Voor informatie over je strong kun je het beste even bij de ontvangers onder het forumm strong kijken Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen