NL1PDV Geplaatst: 3 februari 2003 Geplaatst: 3 februari 2003 hallo, Weet niet of het bestaat ,maar is er een verloop van USB naar 9 pins sub connector.. Wil nl mijn mastera op een apparte poort hebben en nu dacht ikl dat als ik nu een verllop zou hebben .. wie weet of dit te krijgen is en waar ? bedankt M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Pionewbie Geplaatst: 3 februari 2003 Geplaatst: 3 februari 2003 Wat jij zoekt is een USB naar serieel poort converter. Deze zijn in iedere fatsoenlijke electronicazaak te koop. Ik dacht dat ze ± € 35 kosten. Of je mastera dan werkt is een andere vraag. Je werkt dan immers niet meer met een standaard serieel poort (1 of 2). Er is op dit board al vaker een discussie over geweest, ik weet even niet meer in welk forum. Even zoeken op USB (converter) of (omzetter)
NL1PDV Geplaatst: 3 februari 2003 Auteur Geplaatst: 3 februari 2003 Ja moooi bedankt , ik zal ff kijken of ik iets kan vinden.. M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen