Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Wie kan mij helpen met het goed werken van mirc.<BR>ik heb de speciale mirc gedownd hier bij sat4all, maar ik krijg geen verbinding.<BR>Ik weet dat dit niet over schotelsoftware gaat, maar ik hoop dat ik hier van de medegebruikers van dit board een aantal tips krijg om mirc aan het draaien te krijgen.<BR>Zodat ik weer kan chatten met mensen met dezelfde intresse's.<P>ik hoop dat er hulp komt want ik krijg het niet voor elkaar????????<BR>
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 heden middag kan ik ook geen verbinding maken met mirc<BR>Waarschijnlijk ligt de server eruit<P>groeten<P>lubbert
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Hoi ff de versie Mirc downloaden die nu voorhanden is hier op sat4all dan is het probleem opgelost. <P> <P>All the best and Regards Zappie
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 beste zappie 1,<BR>ik had al duidelijk gemaakt dat ik deze versie al bezit (5.81)<BR>maar ik krijg het niet aan de gang.<BR>heb het wel draaien gehad, maar ik heb mijn harddisk moeten formatteren. hiena de boel er weer op en mirc 5.81 geinstalleerd.<BR>nu maakt die wel verbinding maar ik kom niet verder dan dat????????
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Sorry Harrewar maar er zijn andere mensen die dit probleem ook hadden en een nieuwe versie gedownload hebben waarna het probleem over was. Het was leuk geweest als dat bij jou ook zo was.<P>All the best and Regards Zappie
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Zappie,bedankt voor de tip<BR>Met de nieuwe software werkt het weer als van ouds<P>Groeten<P>lubbert
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 @harewar<P>Er zijn wat problemen met het vinden van de IRCserver.<BR>Ik gebruik altijd het ip nummer: 217.67.238.128<P>Dat werkt beter.<BR>Probeer het eens als er nog niet in komt.<P>Satbee
Gast Geplaatst: 5 februari 2001 Geplaatst: 5 februari 2001 ik had hetzelfde probleem. lag aan het inbelpunt (zonnet in dit geval)<BR>heb toen een noknokje aangemaakt en geen problemen meer
Gast Geplaatst: 5 februari 2001 Geplaatst: 5 februari 2001 @alexje<BR>ik bel ook via zonnet in.<BR>dus ik ben erg benieuwd wat je bedoelt met nok nokje???????
Gast Geplaatst: 6 februari 2001 Geplaatst: 6 februari 2001 sorry harrewar met noknokje bedoelde ik een gratis account bij noknok of iedere andere internet provider.<BR>gewoon een ander inbelpunt/server dus
Aanbevolen berichten