Gast Geplaatst: 3 februari 2003 Geplaatst: 3 februari 2003 Altijd als ik een film aan het converteren ben loopt mijn computer altijd vast, dit geld voor alle vormen van encoderen, avi2avi, avi2mpg, wav2mp2, enz. Voor kleine stukjes(2/3 min) encoderen valt dat vastlopen nog wel mee, maar voor langere stukken valt dit niet mee. WinDoctor geeft altijd een melding van een ActiveX probleem. Voor het encoderen heb ik verschillende programma's gebruikt waaronder o.a. Panasonic mpeg encoder en Tmpeg 2.5. De laatste beste. Ook heb ik alle benodigde codecs. Het systeem waar ik onder draai is: AMD Ahtlon 2000+ 512 mb DDR-RAM nvidia G-force 2 MX-400 Windows XP Ik kom er echt niet meer uit.
M€®LïÑ Geplaatst: 3 februari 2003 Geplaatst: 3 februari 2003 probeer eens meet een schoon systeem te werken, dus windows er opnieuw op en alleen alles installeren wat je gebruikt voor dat converteren. bijna altijd is je probleem verholpen. Anders is het denkbaar dan je systeem te warm wordt (zet er eens een temperatuur progie op) of het kan zijn dat dat je geheugen sim naar de kloten is. Laatste mogelijkheden zijn zeker denkbaar als je dit systeem pas hebt aangeschaft, want anders zou je deze fouten al zeker eens hebben tegengekomen in spellen of zware api's grts Merlin Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
Gast Geplaatst: 5 februari 2003 Geplaatst: 5 februari 2003 Het probleem was toch de temperatuur, 61 C!!! een extra cooler heeft het probleem tijdelijk opgelost. Een nadeel hiervan is dat nu als ik mijn computer aanzet dat het net is alsof er een vliegtuig opstart. Maar dat kan altijd opgelost worden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen