Ga naar inhoud


orginele kaart uit lezen


Gast

Aanbevolen berichten

is er misschien iemand die mij kan vertellen waarmee ik een orginele kaart kan uilezen <BR>ik heb een goldprog maar daarmee lukt het niet ik heb oa cardtuner geprobeerd maar<BR>het lukt me niet <BR>heb ik daarvoor soms een andere programmer<BR>nodig <BR> tongue.gif" border="0<p>[ 12-02-2001: Bericht aangepast door: johnny.b ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Origineel bericht door: stokie:<BR><B>Inderdaad een phoenixprogrammer, echter op 3,57 Mhz!</B><HR></BLOCKQUOTE>Maar met welk programma dan. gr. zoekende<P>null

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met MKfind kan je voor iedere kaart gemakkelijk de masterkey vinden,<BR>dan met cardtuner deze mk in de config zetten<BR>waarna je met de phoenix interface op 3.5 mhz e.e.a kan bewerken

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedank jongens ik heb inmiddels een phoenix<BR>gebouwt en heb al wat getalletjes tevoorschijn getoverd<BR>het is me nog niet allemaal duidelijk wat er allemaal staat maar ik denk dat ik er wel uit kom<BR>de zelf bouw programmer koste me zonder print<BR>f 34<p>[ 17-02-2001: Message edited by: johnny.b ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...