Gast Geplaatst: 4 februari 2003 Geplaatst: 4 februari 2003 hallo, ik heb een stab hh120 gekocht en reeds geinstalleerd en verder mee bezig geweest om allemaal satellieten te "vangen". dat lukt vooralsnog aardig. ik heb een 64cm triax en heb al een mooie lijst: 42 oost Turksat 28.2 oost Astra 23.5 oost Astra 19.2 oost Astra 13 oost Hotbird 10 oost eutelsat 7 oost eutelsat 5 oost sirius 0.8 west Thor ... west weet even niet meer 15 west telstar 21 west ..... Verder niet. Nu heb ik hier wel al gelezen dat mensen ook hispasat en panamsat kunnen krijgen op 30 en 43 west met een 65 cm schotel. Maar van die 2 satellieten krijg ik helemaal geen signaal. Heeft iemand enig idee wat ik daar aan moet doen ?
Gast Geplaatst: 4 februari 2003 Geplaatst: 4 februari 2003 hh120 motor (toe maar) en maar een 64cm schotel (jammer)ik denk dat daar het probleem in schuilt, schotel verkopen en een 100cm erop en maar vlammen!!! gr. Shimai
Gast Geplaatst: 4 februari 2003 Geplaatst: 4 februari 2003 Hemant heeft Hispasat met dat formaat van schotel. Je zou eens moeten nakijken of je schotel 100% goed staat uitgericht. Zoals Shimai al aangeeft is het wel krap. Met een grotere schotel heb je uiteraard meer speling. Verder uit een oudere posting: Je kiest een sat in het oosten die je kan ontvangen. Zonder iets los te schroeven duw je de schotel iets naar beneden en je kijkt wat je signaalsterkte doet sterker of zwakker signaal) Duw de schotel ook eens naar boven en kijk ook wat het level doet. Schrijf je bevindingen op. Hetzelfde doe je met een sat in het westen. Dan bekijk je je gegevens en vergelijk die met de tekening van winwiz en dan weet je wat er schort.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen