Gast Geplaatst: 4 februari 2003 Geplaatst: 4 februari 2003 Een vriend van me wil ook een sat ontvanger gaan aanschaffen. Welke kunnen jullie aanbevelen? I.v.m. patchen enzo. Is er nog een onvanger te krijgen wat je zo makkelijk kan patchen zoals de Humax 5400 IRCI? Alvast bedankt. MVG > psycho_nl
elektrik Geplaatst: 4 februari 2003 Geplaatst: 4 februari 2003 ene strong 8000 of 8100 -hij die veel vraagt, weet veel-
Gast Geplaatst: 4 februari 2003 Geplaatst: 4 februari 2003 Daar kun je dus ook gewoon met een 0-modem kabeltje nieuwe firmware in stoppen? Hoe zit het eigenlijk met die Dreambox? Is dat wat?
elektrik Geplaatst: 4 februari 2003 Geplaatst: 4 februari 2003 met een gewone recht op recht kabel en een parallele kabel maar in princiepe zijn alle ontvangers met een parallele of seriele uitgang makelijk te patchen of te flachen -hij die veel vraagt, weet veel-
Gast Geplaatst: 5 februari 2003 Geplaatst: 5 februari 2003 elektrik: Citaat: maar in princiepe zijn alle ontvangers met een parallele of seriele uitgang makelijk te patchen Ik zou toch heeeeeel voorzichtig zijn, ik weet er genoeg waar je geen moer mee kan beginnen, zoals Galaxis 500 IRD. Wel een seriele connector achterop, maar niets mee te beginnen. Blijft een oude Irdeto-bak, met beperkingen.
Delano Geplaatst: 5 februari 2003 Geplaatst: 5 februari 2003 @psycho_nl Kijk eens bij te koop/gevraagd komen de laatste tijd ook regelmatig Humax 5400 tuners langs, lekker makkelijk als jij daar al ervaring mee hebt.
Gast Geplaatst: 5 februari 2003 Geplaatst: 5 februari 2003 Humax 5400 met module doen, of ID CI20E met Module (zijn schijnbaar ook goed) gr. Shimai
Gast Geplaatst: 5 februari 2003 Geplaatst: 5 februari 2003 Je kunt ook een fortec5400 nemen die is van huis uit al gepatcht.
Gast Geplaatst: 5 februari 2003 Geplaatst: 5 februari 2003 Ik heb begrepen dat een philips ook gewoon via de compoort is te patchen. Maar ik heb van een collega begrepen dat je dat beter met een os-link kan doen. Omdat met een 0-modem kabel er vlugger iets mis kan gaan en je onvanger dus onbruikbaar wordt. (weet niet of dit echt zo is) Ben eigenlijk op zoek naar een wat makkelijker verkrijgbaar model. Die fortec kan ik nergens vinden in een winkel hier in de buurt. De Humax 5400 IRCI Z is bij de meeste winkels te krijgen, misschien zelf een Z boardje inelkaar peuteren is nog het beste. (Ben ik blij dat ik zelf de laatste "oude" 5400 toen nog heb kunnen krijgen) MVG > Psy
Gast Geplaatst: 8 februari 2003 Geplaatst: 8 februari 2003 Psycho, Er zijn ook 5400z's te koop die al bewerkt zijn. Daar kan je dus gewoon je firmware weer serieel in stoppen... Groeten Dez
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen