Gast Geplaatst: 4 februari 2003 Geplaatst: 4 februari 2003 Hi All, Heb net de Traveller versie van 30/1/03 in de dreambox geflashed, in de vorige versie kon ik in het motor config menu bij de latitude zonder problemen 52,05 graden opgeven, in de nieuwe versie lijkt het aantal decimalen _voor_ de komma begrenst te zijn op 1. Het zelfde probleem heb ik bij Sandbox A4 (waar ik niet verder mee gespeeld heb) Ik kom bij het ingeven van de latitude dus niet verder dan 5 graden i.p.v. 52 graden, of zie ik nu iets heel stoms over het hoofd? Overigens gebruik ik nu de voorgeprogrammeerde satposities zoals ze in de Stab HH120 staan, maar vond die volauto'magische' configuratie adh. longitude / latitude wel handig. Iemand een idee? Groet, Iw@n
Gast Geplaatst: 5 februari 2003 Geplaatst: 5 februari 2003 waar mag jij dan wel niet wonen als je zo'n hoge waarde in moet vullen?
Gast Geplaatst: 5 februari 2003 Geplaatst: 5 februari 2003 NETHERLANDS, Amsterdam: 52° 23' N 4° 55' E Vreemd, krijg die 52 graden er sinds vanochtend wel weer in... Zeker een of ander gek bugje, maar gebruik trouwens nu niet meer de GotoXX maar de diseqc posities in m'n motor, werkt toch iets lekkerder. Had deze posities al eens geprogrammeerd voor m'n Humax 5400, vandaar. Groet, Iw@n
Gast Geplaatst: 8 februari 2003 Geplaatst: 8 februari 2003 Ja heb hier hetzelfde probleem. Ik heb er eerst een oudere versie ingezet, de latitude goed gezet en daarna geupgrade dan blijft de latitude-instelling staan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen