Ga naar inhoud


phoenix programmer!!


Gast

Aanbevolen berichten

wie o wie kan mij zeggen waar ik zo'n programmer kan halen!!<BR>ik hoor dat phoenix de beste zijn, of zijn er nog betere of andere.<BR>weet iemand sites waar ik zoiets kan vinden?<BR>verders zou ik nog graag willen weten waar ik de juiste software kan vinden om s*ca te programmeren, en als laatste moet ik nog ff leren hoe dat allemaal moet!!!<BR>ik weet 't, is best veel, maar met alle beetjes leer ikw eer een beetje bij!!<BR>thnx

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,<P>Beste ardvdw & satkey, zoals duidelijk beschreven staat in de "handleiding" van het board - (http://www.sat4all.com/faqs/board_gebr_aanw.htm)<BR>citaat:<BR>7.) Er wordt GEEN reclame gemaakt op het SAT4ALL Board! Niet door ons maar ook zeker niet door de gebruikers! <BR> <BR>Indien julie zich daaraan niet kunnen houden zullen jullie de sancties ervan dragen.<P>Groeten;<P>IQ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afterboy;<P>Wat betreft de Phoenix progger, deze kun je nagenoeg in iedere sattelietspeciaalzaak krijgen, hun adressen & prijzen vindt je in de tijdschriften.<BR>Indien je een klein beetje elctronica-handig bent kun je eveneens elke progger zelf bouwen. De schema's,bouwbeschrijvingen,onderdelenlijst,print layout ..... zijn terug te vinden in onze download-sectie "HARDWARE"<P>Suc6<P>IQ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...