pippen2 Geplaatst: 4 februari 2003 Geplaatst: 4 februari 2003 Ik heb een compactflash te leen gekregen. Als ik deze in de Dreambox doe, wil de ontvanger niet meer opstarten. Het display blijft op Dream Multimedia staan. Doe ik de compactflash erin als de Dreambox al aan staat, dan is bij de setup de harddisknaam vervangen door vreemde tekens. Ik dacht dat het probleem met flash en HD tegelijk al opgelost was. Blijkbaar niet?
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 4 februari 2003 Geplaatst: 4 februari 2003 zover ik weet kan dit nog niet
pippen2 Geplaatst: 7 februari 2003 Auteur Geplaatst: 7 februari 2003 Maar als de harddisk ge umount wordt, zou de flash gemount kunnen worden. Of werkt dit niet? Weet iemand onder welke naam in de /dev dir deze flashcard aangestuurd wordt?
Ronaldd Geplaatst: 7 februari 2003 Geplaatst: 7 februari 2003 Citaat: Maar als de harddisk ge umount wordt, zou de flash gemount kunnen worden. Of werkt dit niet? Weet iemand onder welke naam in de /dev dir deze flashcard aangestuurd wordt? Er zit een probleem in de linux kernel van de DB. hdd en cf zijn binnen de kernel bijde bekend als 'ide0' daardoor is het niet mogelijk bijde te mounten. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen