Gast Geplaatst: 4 februari 2003 Geplaatst: 4 februari 2003 hallo allen, op een vreemd manier ben ik bijna alle ned. kanalen kwijt behalve ned.1 rtl4 en sbs6. mijn kaart was geupdate met de files van huts,6in1 multicam tot 28feb.ik heb geprobeerd om met de pilotkeys de keys in te voeren (keys zijn goed) maar kreeg steeds foutmelding. ook heb ik gemerkt dat er wat provider namem zijn gewist of ontcijferd.nu kan ik de kaart natuurlijk wel weer laten updaten maar ik wil met pilotkeys kunnen werken.dit is wel zo handig. kan iemand me vertellen wat ik fout doe. B.v.D
Gast Geplaatst: 5 februari 2003 Geplaatst: 5 februari 2003 Je moet ze wél invoeren bij multicam hé, niet bij locutus. Weet niet of het iets uitmaakt, maar laat je kaartje is updaten met de downloader 6in1 files, en ga dan aan de slag met de pilot keys. Werkt hier i.i.g. perfect !
DirkHezius Geplaatst: 5 februari 2003 Geplaatst: 5 februari 2003 Jazeker r99, ook bij mij werkt ie als een speer met de Multicam oftewel pilotkeys. Heb al een tijdje geen kaartje meer geprogd ik vul de keys nu gewoon remote aan ! -------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------
Gast Geplaatst: 7 februari 2003 Geplaatst: 7 februari 2003 bedankt voor de antwoorden. ik ga eens proberen om de kaart opnieuw te uploaden mischien dat het dan wel lukt.vraag me af of het wat uitmaakt van wie de files zijn.huts moet goed zijn toch?ook heb ik gehoord dat je bij het invoeren van keys de desbetrevende providerkanaal moet kiezen klopt dat? groetjes.
Gast Geplaatst: 7 februari 2003 Geplaatst: 7 februari 2003 Citaat: ik gehoord dat je bij het invoeren van keys de desbetrevende providerkanaal moet kiezen klopt dat? nee...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen