Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wie kan mij helpen aan het programma ddate<BR>c.a.m.van.hoesel@feeler.nl

Geplaatst:

had het program gemailt maar krijg het terug op een een of andere manier is je adres niet goedkijk het even na en stuur mij ook eveneen berichtje probeer ik het opnieuw groeten wink.gif" border="0 een private message lukt ook niet

Rienk

Geplaatst:

Hallo Rienk.<P>Zou je mij Ddate mischien ook willen mailen.<BR>En ik ben ook nog op zoek naar Omniakalk,naar deze 2 programma's ben ik al een tijd op zoek,maar kan ze nergens vinden.<BR> <BR>B.V.D.<P>Groeten Renesat<P>[ 19-02-2001: Message edited by: Renesat ]<p>[ 19-02-2001: Message edited by: Renesat ]

Geplaatst:

naar mij ook a.u.b.! ik ben er al zo lang naar op zoek (zie irdeto algemeen). <P>Alvast heel hard bedankt.<P>astrid_de_vries@hotmail.com

Geplaatst:

Rienk en IQ.<P>Alle twee hartelijk bedankt voor jullie informatie.Ik heb nu eindelijk waar ik lang naar gezocht had.Nu alleen nog uitvissen hoe het allemaal werkt.<BR>Nogmaals bedankt.<P>Groeten van Renesat.......... rolleyes.gif" border="0tongue.gif" border="0

Geplaatst:

eehmmmmm<BR>waar staat Ddate in die link niet onder utilidates althans kan het niet vinden<BR>of staat ie onder een andere naam???<BR>Omnikalk heb ik wel kunnen vinden...<BR>Groeten<BR>Ruud. shocked.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.