Ga naar inhoud

ik zal wel dom zijn ????

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo mijn naam is david en ik had wat<BR>vraagjes <BR>is er een help file waar instaat wat alles is<BR>en hoe het werkt<BR>het zit namelijk zo<BR>ik heb een gold programmer en gebruik gold140<BR>waarom en waarvoor is pic<BR>waarom en waarvoor is eprom<BR>en wat veranderd secaeditor en hoe voer ik nieuwe providers en keys in en waar want als ik de eprom verander moet ik denk ik ook de pic aanpassen ik weet het echt niet meer zie door de bomen het bos niet meer help

Geplaatst:

David,<P> ik heb ook enige tijd moeten zoekn naar de juiste antwoorden.<BR>Een GoldWafer kaart is uitgerust met een PIC (16F84) hier wordt een programma geladen dat een originele kaart nadoet (emuleert).<BR>In de EEprom (24C16) plaats men de data. De gegevens welke veranderen zoals KEY's.<BR>Om eea werkend te krijgen moet je dus een file hebben voor je EEprom en hierin dienen de juiste keys te komen voor de verschillende providers( aanbieders).<BR>Met Gold140 eerst de EEprom HEX file programmeren. De programmer zal dan zelf eerst een programma (LOADER) in de PIC plaatsten waarmee hij de EEprom kan benaderen en laden. Als de EEprom geladen is dan moet je als laatste de PIC file weer voorzien van de emulatie software. Deze werd namelijk door Gold140 overschreven met een LOADER.<BR>Belangrijk is dat je altijd de juiste set gebruikt EEprom en PIC file.<BR>Een goede werkende set kun je vinden bij <A HREF="http://www.beamer.dk" TARGET=_blank>www.beamer.dk</A> <P>Suc6<P> Be Strong

Geplaatst:

Het lijkt er op dat die site van beamer uit de lucht is, mij lukt het in ieder geval niet meer om er te komen...

Geplaatst:

HOi,<P>Je hoeft niet ver te zoeken op de download sectie van deze site heb je goede hand-outs en starterpacks voor SECA en Irdeto.<BR>downloaden en lezen en oefenen.<P>Groeten wink.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.