Gast Geplaatst: 6 februari 2003 Geplaatst: 6 februari 2003 Veel mensen hebben deze fantastische firmware erop staan, maar veel snappen er geen reet van. Ook ik snap lang niet alles, maar met veel experimenteren en logisch nadenken kom je al ver ! Er zijn veel vragen of hier 'n gebruiksaanwijzing voor is, zo niet of deze gemaakt kan worden. Het schijnt dat ik duidelijke uitleg geef meestal, en ook aan mij werd deze vraag gesteld. Maar zoals ik al zei, ook ik weet lang niet alles. Maar, vele handen maken licht werk ! Dus, Wie is er thuis in deze firmware én wil helpen ? Welke hobbyist heeft er al veel uitgezocht en kan dit ook op papier zetten ? (vooral ook, je hebt iets veranderd en er gebeurd iets wat niet de bedoeling was) Wie kan en wil er mooie scherpe screenshots maken ? In beginsel gaat het er mij alleen om dát er mensen zijn die iets willen doen. Dus details over wie wat en hoe doet komt later wel. Mocht je denken, net zoals ik in 't begin, tegen de tijd dat deze klaar is, is er weer nieuwe firmware !?! De basis principes van de 1.42 zullen er voorlopig wel in blijven zitten ! P.s. ik begreep dat er al meer mensen mee bezig zijn ?!? Laat hier dan ook even iets weten a.u.b.
goose Geplaatst: 6 februari 2003 Geplaatst: 6 februari 2003 Hi R99, in het nieuwsforum van M_Z staat het volgende: [color:"green"] [/color] [color:"black"] [/color] M_Z 05-02-03 12:43 Ik heb vandaag een tv-kaartje gekocht, dus als we een beetje tijd vrij kunnen maken, zal er hard gewerkt worden aan een mooie gebruiksaanwijzing voor de Philips 1.42 versie. Maar daar gaat wel even wat tijd in zitten, dus ik verwacht nog 1 a 2 weken geduld aub... [color:"black"] [/color] Gezien de berichten op dit board is het dus zeker welkom en zinvol om een handleiding te maken, laten we het wiel echter niet 2x uitvinden. grtz Goose philips 6072
Gast Geplaatst: 6 februari 2003 Geplaatst: 6 februari 2003 Citaat: Gezien de berichten op dit board is het dus zeker welkom en zinvol om een handleiding te maken, laten we het wiel echter niet 2x uitvinden. Ik hou ook niet alle boarden bij, maar dan is 't probleem opgelost. Er is me dit gevraagd, maar ik kan zoiets ook niet helemaal in m'n eentje. Maar ik hoef ik er geen tijd in te steken begrijp ik. Ik wens M_Z veel succes en wat mij betreft kan hier meteen weer 'n slotje op! *edit* komt nogal cru over dit. Ik bedoel alleen te zeggen dat mensen zoals M_Z er 100x meer verstand van hebben als mij. Dan hoef dus ook niet moeilijk te gaan doen om alle informatie bij elkaar te zoeken, waar M_Z (euromuis zal 'm wel helpen denk ik) bijna alles vanaf weet. Is alleen maar positief bedoeld dus.
goose Geplaatst: 6 februari 2003 Geplaatst: 6 februari 2003 R99, ik waardeer je initiatief enorm, ook de aanzet om dit anderen hierin te betrekken. Laten we even afwachten waarmee M_Z komt, twee weken is tenslotte een redelijke termijn. btw: hoe zit dat met het club-lidmaatschap, is dat zonder kosten en voor onbepaalde tijd? grtz Goose philips 6072
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen