Ga naar inhoud


Xtreme


Gast

Aanbevolen berichten

Kun je met de Xtreme "alles" ontvangen of moet je dan eerst nog van alles anschaffen om dit te kunnen.

 

Wie kan mij iets overdit apparaat vertellen.

 

(Seca II Seca I Irdeto compatibel ??)

 

Wat voor een meerwaarde heeft een draaibare schotel en wat zijn de kosten hiervan , ik heb al een schotel ??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja, met de xtreme kun je dus alles ontvangen, er is standaard een magic module ingebouwd, welke dus vrijwel elke codering kan ontvangen worden.

Uiteraard is e.e.a wel afhankelijk van het kaartje wat je er in stopt (abonnement wat je afsluit)

de importeur geeft aan dat deze ontvanger seca2 compatible is, de rest werkt gewoon.

het voordeel van een draaibare schotel is dat je, mits er vrij zicht is en je een voldoende grote schotel hebt (90 cm hoog rendement) je ruim 40 satelieten kunt ontvangen of dit leuk is kun je alleen zelf bepalen.

het draaibaar maken kost ongeveer 140 euro, maar je moet er wel een hele zaterdag voor uittrekken om het geheel goed in te stellen.

Daarnaast schijnen er enkele problemen te zijn met het draaibaar maken, maar de importeur geeft aan dat alles valt en staat met de juiste instelling. Als je dit goed hebt gedaan moet alles ook goed werken.

 

SUC6

 

Gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...