gideon Geplaatst: 6 februari 2003 Geplaatst: 6 februari 2003 Ik gebruik deze soft sinds kort en wat me opvalt is dat de emulatie van deze versie toch het beste werkt.Alleen het popup schermpje bij het overschakelen wil ik verwijderen. Weet iemand hoe deze weg te krijgen is of wat ik kan veranderen als ik de box in ftp benader?
Gast Geplaatst: 6 februari 2003 Geplaatst: 6 februari 2003 als je dat decodeermeldinkje bedoelt: hallo all, ik heb enigma , herbouwd zonder de fijne 'kan niet decoderen' tekst . en hij lijkt dit keer goed te werken bij mij. dus voor wie hem wil proberen. 1- traveler emu op normale wijze flashen 2- telnet verbinding maken met dreambox en : cd hdd wget http://members.lycos.nl/dreambox2/scripts.tar tar -xvf scripts.tar ./prepare.sh cd new_root wget http://members.lycos.nl/dreambox2/enigma.tar.gz cd .. ./unpack ./killenigma killall camd ./startenigma 3 that's it na evt reboot hoef je alleen ./killenigma killall camd ./startenigma grtx , arnold p.s. werkt dus alleen als je een hd hebt (zou evt ook via nfs,compact flash moeten werken , maar niet getest) thnks ronaldd en traveller voor de hulp anders zou ik het niet weten. (posting komt van elders van het board, ik is in dit geval niet ik)
gideon Geplaatst: 6 februari 2003 Auteur Geplaatst: 6 februari 2003 dit is voor mij dus nog geen oplossing,want er zit nog geen schijf in.Maar is het in Ftp mode ook niet mogelijk een onderdeel te wijzigen zodat dit schermpje verdwijnt? Ik zou graag de huidige software blijven gebruiken omdat deze wel zonder problemen een hele sat kan scannen
Romeo_ Geplaatst: 6 februari 2003 Geplaatst: 6 februari 2003 1. je image is 'te' oud 2. ipv harddisk in de dreambox kan je ook een NFS-mount gebruiken 3. anders kan je wat andere zaken (spelletjes ??) verwijderen en dit op de dreambox zelf zetten 4. of gewoon een betere image gebruiken The Source is Out There....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen