Ga naar inhoud


Kanalen editen op je pc via serialport


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,<P>Ik heb een dsb echostar 2000. Nu las ik een artikel in een schotelblad dat je kanalen kan editen met je pc. Ik heb dit geprobeert met 3 programmaatjes maar geen van die progs vind mijn decoder. Ik gebruik gewoon een nulmodem kabel. Ik kan op de decoder zelf niks vinden van portinstellingen enz.<P>Kan iemand mij adviseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


volgens mij kan dit met setedit.<BR>kijk eens op <A HREF="http://www.setedit.de" TARGET=_blank>www.setedit.de</A> <BR>het programma kost ongeveer F60.--<BR>je kan echter kijken of het werkt in de demoversie. dit is uiteraard gratis.<BR>peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was dus een van de drie programma's maar hij vind geen decoder op de comport als ik hem aansluit. Het zelfde probleem met de 2 andere programma's. Heb het zelfs nog op een andere pc geprobeert maar nog niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by willow:<BR><STRONG>Dat was dus een van de drie programma's maar hij vind geen decoder op de comport als ik hem aansluit. Het zelfde probleem met de 2 andere programma's. Heb het zelfs nog op een andere pc geprobeert maar nog niks.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Ben je zeker dat je compoorten werken??<P><BR><B>null</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf een Humax 5300 en heb er humbox voor gebruikt.<BR>Deze werkt perfect, helaas is deze alleen voor de humax en de nokia 9600.<BR>Ik heb nog een andere en misschien zou dit iets voor die van jou zijn.<BR>Wat je wel moet weten is dat de pen opzetting van je nul-modemkabel overeen moet komen met je seriele poort van je decoder.<BR>Vraag dat anders even na bij je dealer.<BR>Mocht je het programma-tje willen hebben dan mail je me maar even.<P>gegroet: Astatic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Willow,<P>ik zal je uit de nood helpen.<BR>volg deze link en je hebt het programma voor je echostar.<BR>uw poortinstellingen moet je wel in het software programma instellen en niet op je ontvanger.<BR>suc6 ermee <A HREF="http://sat-digital-tv.provider.com.pl/stuff/ut_other/PraxisEdit.zip" TARGET=_blank>http://sat-digital-tv.provider.com.pl/stuff/ut_other/PraxisEdit.zip</A>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<<hallo?>><BR>Zo'n Echostart DSB2000, is dat niet zo'n mooie bijna niet verkochte seca ontvanger van echostar die gebouwd werd door Humax. net zoals de AD3000 gebouwd wordt door een andere Koreaan, en wel Handan?<BR>Als dat namelijk het geval is zul je de kanalen nooit op volgorde kunnen zetten via jouw PC. Er is geen software voor en die zal er ook nooit komen.<BR>PraxisEdit is bovendien bedoeld voor een totaal andere ontvanger van echostar, en wel de AD2500 en compatible, wat toch een totaal andere ontvanger is.<P>Toxic[Q]<p>[ 21-04-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...