Gast Geplaatst: 7 februari 2003 Geplaatst: 7 februari 2003 Ik ben sinds gisteren ijverig aan de slag gegaan met mijn nieuw aangeschafte MasterCRD LCD2 en Funcard 4. Ik beschik over een Echostar DCB 880 2-ci Viaccess met Irdeto module. Na de kaart volgens de richtlijnen van Dugwati beschreven te hebben in de Chip-Cat popt er telkens op mijn tv het balkje met ffff-Insert Valid card op, op alle gecodeerde zenders. Ik heb meerdere files uitgeprobeerd maar het probleem blijft zich voordoen. Wie kan mij hiermee helpen of wellicht heb je hier zelf ervaringen mee gehad. Bij voorbaat dank. PS> Het is mij voornamelijk te doen om HRT 2&3 (kroatische zenders) en Canal + blauw en rood.
Gast Geplaatst: 7 februari 2003 Geplaatst: 7 februari 2003 1.Is je ontvanger gepatched? ja/nee, indien niet gepatched dan patchen voor zover mogelijk met de Echostar. 2. welke concrete files heb je gebruikt 3.werkt je orginele kaart wel (als je die hebt) 4. is de echostar een irdeto machine of een seca of een alcam? als het een irdeto is moet je irdeto files hebben is het een seca dan seca files, is het een alcam (gepatched) dan alcam of sxfun 5in of 6in1 gebruiken. stuur ander ff een e-mail met je antwoorden. gr. Shimai
Gast Geplaatst: 7 februari 2003 Geplaatst: 7 februari 2003 probleem opgelost. verkeerde files, topic mag dicht. gr. Shimai
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen