Ga naar inhoud


Echostar 7000 en USB


Gast

Aanbevolen berichten

Beste l.s ers

Wie weet welke kabel (USB) er achter in de 7000 moet, ik heb net een notebook gekocht met USB 2.0 en helaas geen rs232 aansluiting. het blijkt dat de USB achterin de 7000 anders is dan op het notebook (andere afmeting van stekker)

Levert de usb 2.0 nog problemen met de usb van de 7000?? bvd voor het evt antwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als het goed is heb je een USB kabeltje bij je 7000 geleverd gekregen. zoniet dan kan je deze zo in elke pc zaak aanschaffen in bijna elke gewenste lengte. er zijn 2 verschillende grote USB stekkers, de platte zoals in veel pc's en de dikke zoals je die veel in printers ziet zitten. Die dikke zit er ook in je 7000.

USB 2.0 is downward compatible met 1.0 dus dat zou geen probleem mogen zijn.

 

succes,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De USB op de 7000 is uitsluitend bedoeld voor MP3's etc te laden. geen firmware of settingslijsten. daar zal je toch de 232 poort voor moeten gebruiken.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijkt inderdaad dat je dus vanuit de sat ontvanger de 232 poort moet gebruiken. Echter mijn notebook heeft alleen USB 2.0 aansluitingen. Dus moet je een convertor gebruiken van 232 naar USB. het schijnt dat dit wel bestaat maar dan komt de volgende vraag, Welke convertor het blijkt dat er verschillende zijn en het moet onder windows xp pro worden gedraaid. Dus nu wordt mijn vraag welke kabel(convertor) heb ik nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...