Gast Geplaatst: 8 februari 2003 Geplaatst: 8 februari 2003 Hi All, Helaas (Gelukkig? ;-) Heb ik een drukke baan en onvoldoende tijd tot m'n beschikking om me volledig in de Dreambox te kunnen storten. Ik vind het een prachtig apparaat, bol van de mogelijkheden die -hoop ik- allemaal uitgebuit zullen worden in de toekomst. Er is ontzettend veel mogelijk met dit apparaat, wellicht zo veel dat sommige ontwikkelaars in plaats van in een team samen te werken eigen 'persoonlijke' releases uitbrengen met bepaalde (soms prachtige!) nieuwe mogelijkheden. Ik ben IMHO van mening dat de ontwikkeling van de DreamBox er meer mee gebaat zou zijn als iedereen zijn krachten zou bundelen, evt met als leidraad een functioneel ontwerp waarin de features beschreven staan welke de dreambox in de toekomst zou moeten kunnen bieden. Eén van de mogelijkheden die in zo'n functioneel ontwerp zou kunnen staan is dat meerdere Dreamboxen in een netwerk geclusterd worden, waarbij meerdere opnames op verschillende transponders simultaan plaatsvinden via de GUI van één Dreambox. Dit zou natuurlijk een van de vele mogelijkheden zijn (nu nog fantasie) die door een gestructureerde aanpak wellicht tot de mogelijkheden zou kunnen gaan behoren. Dit plan vereist waarschijnlijk wel een 'bottom up' approach waarin ook volledige toegang tot de driver en kernel source van de Dreambox benodigd is. Ben benieuwd wat jullie er van vinden, Groet, Iwan
Romeo_ Geplaatst: 8 februari 2003 Geplaatst: 8 februari 2003 ik denk dat je bedoelt : ik heb een scriptrequest en hoe kan dit het beste gedaan worden.. zo ja .. een script die via ftp -> naar de diverse dreamboxes (allen zelfde geconfigureerd) en je request is vervuld... snap nog niet echt de link tot gezamenlijk developpen van ..... ?? The Source is Out There....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen