-paul- Geplaatst: 8 februari 2003 Geplaatst: 8 februari 2003 Het is nu al een peer keer gebeurd dat als ik de dreambox 's nachts aan laat staan en 's ochtends de televisie op een "normale" tv-zender zet (1-tje die ie via de kabel ontvangt) het beeld van de dreambox (dus het signaal van de scart) er doorheen zweeft. Het betreft een philips 28PW9527. Daar de oplossing niet het uit/aan zetten van de tv is, maar het rebooten van de dreambox, lijkt me dat de dreambox dit probleem veroorzaakt. Ik snap alleen niet goed wat er gebeurd ?!?
pet123 Geplaatst: 8 februari 2003 Geplaatst: 8 februari 2003 Ik denk dat het probleem voorbij zal zijn als een scartkabel van betere kwaliteit neemt waar alle aders van de audio en video apart zijn afgeschermd.
-paul- Geplaatst: 8 februari 2003 Auteur Geplaatst: 8 februari 2003 maar dat verklaart volgens mij niet echt waarom het pas gebeurd na een nacht aanstaan en 't meteen na 't rebooten van de dreambox opgelost is....
Bart Geplaatst: 9 februari 2003 Geplaatst: 9 februari 2003 misschien een probleem met aansturing pin 8 van scart door de Dreambox. Wanneer ik bij mijn philips TV op videoscart wel video signaal geef zonder signaal op pin 8 (is met een nokia onder dvb2000 instelbaar) heb ik datzelfde effect. Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen