Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een paar maand terug haalde ik mijn Philips 5816 vanonder het stof om een beetje te hobbyen daar ik met mijn palcom voor het ogenblik op het einde van zijn mogelijkheden zit. Ik had gelezen dat er een all cam soft voorhanden was en was toch wel nieuwsgierig. Mijn Phil gepatcht (serieel, ik woon in Spanje en beschik niet over een oslink) met versie 9.6.

Resultaat: Geen beeld, signaalbalk op nul maar tot mijn grote verbazing werkte de epg perfect, ik kreeg alle programainformatie correct door.

Mocht iemand een idee hebben om deze euvels op te lossen zou ik dat enorm op prijs stellen

Een vriendelijke groet

Geplaatst:

Welk type DST5816 heb je? Als je de DST5816/03 hebt bv. is deze niet eens serieel te patchen, waarschijnlijk heb je dus een andere. Het kan dus zijn dat je de verkeerde firware erin hebt gezet, of misschien eeprom vergeten?

Greetz....

Did you have your shock today?

Geplaatst:

Dank voor je antwoord Bas. Het is een 23a, die is dus wel serieel te patchen.

Naarvolgens ik begrepen had wordt de soft en de eeprom in een keer geladen of heb ik dat mis? moet ik na het laden van de soft, de eeprom zelf laden?

Vriendelijke groet

Geplaatst:

eerst de firmware, DAARNA met declink de eeprom erin zetten en het zou moeten werken. Je moet wel 5-in-1 files gebruiken.

Geplaatst:

Ok, bedankt Jimmy ga ik vanavond doen, morgen vertel ik jullie het resultaat.

Vriendelijke groet

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen