Gast Geplaatst: 9 februari 2003 Geplaatst: 9 februari 2003 Goedenmorgen, Ik ondervind het volgende probleem, moet apart op 14 en 18 volt de kanalen inscannen. Als ik op 14 volt inscan heb ik wat daarbij hoort en andersom dus ook. Ik heb een quad lnb met een switch 4 in 4 uit. Jan
Bart Geplaatst: 9 februari 2003 Geplaatst: 9 februari 2003 Is mij niet duidelijk waar je iets handmatig insteld, in de Dreambox software of hardwarematig op de multi-switch? in dit topic staan standaard instellingen voor Dreambox. Hiermee werkt vergelijkbare opstelling met multi-switch bij mij goed op de Dreambox. Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs
Gast Geplaatst: 9 februari 2003 Geplaatst: 9 februari 2003 Hoi deze settings zijn al eens door mij geprobeerd dan vind ik alleen maar Sky box office. Ik heb een multiswitch, axing spu 54 satempfanger 1-4. Dit zal waarschijnlijk de boosdoener zijn. Groet, Jan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen