Ga naar inhoud


zelf hd inbouwen in arnion?


tuintje

Aanbevolen berichten


Satters ik heb zelf een @sat9500s ,en ik heb zelf ook even in het doosje gekeken. Maar IDE connector en de ide controler zijn niet geplaatst ,vondt ik zelf toch wel jammer

want ide Cont kost in produtie toch niet veel .

 

Maar als je het toch zelf wilt doen moet je denk ik wel wat verstand hebben van solderen want het is allemaal SMD techniek.En dan moet je nog ic zelf hebben ,en dat word ook moeilijk denk ik.

 

Als er iemand een idee heeft om dit op te lossen,hoor ik dit graag

 

mzzl

 

 

 

Voer eendjes geen oorlog!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist lees ik hier dat er in maart een set voor de Xtreme op de markt komt om een HDD in te bouwen, kennelijk in een niet-hDD-voorbereide machine. Kan iemand dit bevestigen? Het lijkt mij dat dat dan netzogoed moet lukken voor een Arnion 6410, @sat 9500 en DigiX 911U.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van de officiele Extreme BeNeLux importeur mogen vernemen dat er een versie met HD aan staat te komen. De eerste zending is namelijk weer retour fabriek gegaan omdat er teveel kinderziektes in zaten (qua software etc.).

Goeie zet van de importeur dus. Het is inderdaad beter om een model pas in de markt te zetten als ie helemaal "af" is.

Ook Manhattan komt met een HD voorbereidde versie (5900+).

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En FortecStar is er al met de FSMCI6100 (toch?)

 

Maar waar het om gaat is dat het wel zuur is voor mensen die al een Xtreme, DigiX of @Sat hebben dat er bij aankoop vaak gedacht werd dat PVR al mogelijk was. Dus zou het fijn zijn als straks niet iedereen weer een nieuwe doos moet kopen, maar een IDE controller in z'n huidige ontvanger kan (laten) bijsolderen.

 

Bovendien, alleen FortecStar en Manhattan leveren een HDD-voorbereide receiver, bij de anderen zit er al eentje in, en dat stuwt de prijs op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...