Ga naar inhoud


TF4000 gaat uit na stopzetten "Delayed recording"


Urkel

Aanbevolen berichten

Als ik op mijn TF4000 een "Delayed recording" stop zet voordat deze afgelopen is, dan gaat de TF na enkele tientallen seconden uit.

Ik stop de opname door de VCR stop toets op de afstandsbediening of door op de VCR record toets te drukken en in het menu dan voor "Stop" te kiezen.

 

Ik heb dit meerdere malen geprobeerd door een "Delayed recording" te programmeren van 10 minuten. Na het programmeren zet ik hem uit. Op de geprogrammeerde tijd gaat hij dan netjes aan en begint met opnemen. Na enkele minuten stop ik de opname op de hierboven genoemde manieren, waarna ik verder ga met zappen. Na enkele tientallen seconden gaat de TF uit.

 

Misschien dat het er verder niets mee te maken heeft, maar timeshifting staat uit en ik heb de laatste firmware er in zitten.

 

Kan iemand verifieren of hij/zij dit ook heeft!?

 

CU

 

Urkie

3xDM800

1xVisiosat Bigsat met 2x Inverto quad lnb's en 2x Alps quad lnb's

1xEdubuntu server met 500GB voor o.a. de 3 DM's

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Urkel ,

 

Wat je beschrijft heb ik ook geconstateerd. Heeft er volgens mij mee te maken dat de TF gewoon zijn opname wil afmaken. Met andere woorden de ingestelde opname duur. Indien je nu de TF opname voortijdig eindigd zal hij uitschakelen wat hij na een gereserveerde tijd ook doet na ongeveer 10 sec. Zo gaat de TF ook een minuut voor de opname automatisch aan en als de opname is beeindigd na 10 seconden ook weer uit. Ik geef toe dat dit niet erg handig is. Maar in de volgende software release misschien verdwenen.

 

Afwachten dus.

groeten

 

 

TF4000 , fun , MM - penta109 , funke 100cm en 60 cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...