Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo luitjes<P>nog even een vraag<BR>ik heb met progoff 1.4 geprobeerd de kaart uit te lezen<P>eerst heb ik ATR geklikt en daarna kaart info<BR>en het volgende kwam tevoorschijn<BR>(heb * gebruikt voor de waarden)<BR>---------------------------------------------<BR>Reset : ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** *0 00<BR>Analyseren kaart ...<BR>Serie nummer : 00 ** 00 00 00 ** ** ** <BR>Aantal providers : 2<BR>Plaats: 00 i.d: 00 00 Prov: SECA PPUA : 00 00 00 00 Date : 00/00/1990<BR>Plaats: 01 i.d: 00 19 Prov: C*N*L D*G*T**L PPUA : 00 00 ** ** Date : 30/06/2001<BR>Startup Record : ** 00 00 00 00 00 00 00 00 ** 00<BR>Zoeken van de PBM ( Masque ) Zoekend....<BR>Found PBM : FF FF FF FF FF FF FF FF = SECA <BR>Found PBM : 00 00 00 00 00 00 00 ** = C*N*L D*G*T**L <BR>Zoeken van de MKx Zoekend....<BR>Found : ** ** ** ** ** ** ** (IS DIT DAN MK1)<BR>Bezig met decoderen..<BR>Extracten MK klaar. ...<BR>---------------------------------------------<BR>onder MKX ZOEKEND is dit nu mijn mk1<BR>die met SECANIXEDITER kan zetten achter 01/09<BR>en de ppua achter ppua<BR>of heb ik het nu verkeerd ?<P>(want ik heb het zo geprobeerd en kreeg geen auto update)

Geplaatst:

ja klopt met duck maar ook met Crazy Murdock<BR>klopt het verder wel van hierboven is dat de mk1 ? en zijn dat de goede plaatsen voor de ppua en mk1 of kan ik het beter anders doen<P>groetjes snowboarder

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.