Ga naar inhoud


PPUA calc


gamgra

Aanbevolen berichten

Het programma 'ppua-calc' kan met behulp van de FO nano instructie (na de C14001814E instrutie) de laatste byte van een ppua berekenen, ik heb dit uitgeprobeerd en inderdaad het programma doet wat het zegt,<BR>het berekent keurig de laatste byte van mijn geldige ppua, overigens wel met nog 200 andere laatste byte mogelijkheden.<P>Misschien mis ik "the point" maar wat is het echte nut van dit programma? Die laatste byte heb ik echt niet nodig voor een key-update, het vertelt echter wel iets over mijn kaart, denk ik???.<BR>Welke bedoeling kan de maker hier in gedachte hebben?<P> gamgra

Link naar reactie
Delen op andere sites


Laaste byte is wel degelijk nodig.<BR>Heb zitten loggen met een public key voor de k**sk. laaste byte was 0e hier kreeg ik updates mee, maar er kwamen ook valse updates binnen. daarna een andere valid laatste byte genomen en geen valse updates meer, alleen nog goede.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>wilt iemand mij een versie via email sturen ofzo?<P><BR>ofeen link waar ik het vandaan kan halen?<P>ik heb hier genoeg test mk01 's om mee te hobbien smile.gif" border="0)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...