Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Yo pukje,

Het LCD spul werkt prima hier. Ik heb zowel `lcdmenu' als `aniplay' getest. Is bij elkaar helaas te groot om in m'n images erbij te passen.

Grtz,

Traveller

Geplaatst:

Bedankt ,ik heb nu eindelijk de crosscompiler op mijn werk aan

de praat zodoende.dadelijk thuis met de executebles spelen.

Hoe krijg ik de debug info uit de files (little endian stip wil

de ppc exes niet strippen);

Geplaatst:

Yo pukje,

Als je de CDK gebouwd hebt, vind je de binutils en cross-compiler in "~/dbox2/cdk/bin/". Je moet dus "~/dbox2/cdk/bin/powerpc-tuxbox-linux-gnu-strip" hebben. En gemakkelijke manier om alles te strippen is het volgende commando, vanuit je cdkroot:

find . -exec ~/dbox2/cdk/bin/powerpc-tuxbox-linux-gnu-strip {} \;

De beste manier om met de compiled CDK te spelen, is de hele "cdkroot"-dir naar de harddisk van je box kopieren (of via NFS mounten) en er vervolgens naar te chrooten. Daarna nog even "/proc/" en "/dev/" mounten en je kunt aan de slag.

Grtz,

Traveller

Geplaatst:

Waarom maak je eigenlijk van de image met ingelezen zenderlijst voor astra/hotbird, tuxtext plugin en b.v. tetris, samba en nog een paar tools niet een backup?

Met een die optie in dreamUP 2.12 kun je je helemaal volgepropte dreambox gewoon backuppen en die in iedere andere box laden en gaan met die banaan!

Ik heb al diverse keren mijn dreambox helemaal gewist en de backup image terug gezet en dat werkt uitstekend!

Tox.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen