Ga naar inhoud


pace software


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo, zou iemand mij de laatste pace 501 kunnen opsturen, bijv. die op de download page staat?. Ik probeerde het te downloaden maar het ging niet. Alvast vriendelijk bedankt! Mijn email adres is chried@worldonline.se<P>Ed shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kunt ook direct van ***geen-reclame***, de importeur downloaden. Zij bieden het ook aan. Laat nog wat weten als het laden er van gelukt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik ben bij ***geen-reclame*** gaan kijken, maar daar vond ik niets. Zelf zou ik graag die Kit16 van de download page aan de gang krijgen, maar ik neem aan dat ik veranderingen in de crd moet aanbrengen, zoals PMK, ProvID en de key. Heb dat gedaan door een bestaande werkende bin (niet op pace) uit te lezen en de gegevens over te zetten in de 0cam.crd van de kit. Dit lijkt ook niet te werken. Als ik de originele 0cam.crd gebruik op een waferkaart dan flitst een kanaal even op als ik de kaart in het slot stop. Signaal verdwijnt dan weer direct. Het lijkt erop dat ik nog even verder moet lezen... als iemand mij nog iets meer op weg kan helpen ben ik uitermate dankbaar!<P>Ed Scansat Zweden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...