Ga naar inhoud


Vraagje over de FS 9800V2


Alfons Verbiest

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

 

Ik heb september vorig jaar mijn 9800V2 bij een collega van me omgeruild met zijn Hyundai HSS 1000IR. De voornaamste reden was het feit dat de FS op mijn breedbeeld TV bij anamorphe (of zoiets)16:9 uitzendingen zoals weergegeven bij b.v. Canal+ 16:9, de omschakeling naar breedbeeld niet wilde maken. Dit ondanks het feit dat je in het menu de instelling op 16:9 instelde. Dit scheen een fout in de software te zijn (volgens Hagar na overleg met FortecStar destijds). En die collega had er meerdere en interesseerde dit probleem dus niet zo veel.

 

A.s. donderdag 13 februari ruilen we ze weer om en krijg ik dus mijn 9800V2 weer terug. Ik zal heel lief voor hem zijn.

 

Nu het volgende: voor die omruil was de nieuwste firmware versie 2.12. Die heb ik er toen ingezet en schijnt er nog in te zitten.

 

Momenteel zie ik dat men al aan versie 2.25 - 2.26 toe is.

 

Kan iemand me vertellen of dit omschakelprobleem inmiddels uit de wereld is geholpen?

 

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet, Alfons

Link naar reactie
Delen op andere sites


Geen idee Alfons, ik weet wel dat bij Manhattan's laatste software update dit probleem inmiddels is opgelost en dus zal het bij FS ook niet lang meer duren, als het al niet gebeurt is.

 

Hagar weet wellicht meer....?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...