marco24 Geplaatst: 11 februari 2003 Geplaatst: 11 februari 2003 bij veel (s)vcd's werkt de counter niet bij vcd's tot nu toe nooit bij svcd's meestal wel bij dvd'd altijd speler philips dvd 723 /001 met de nieuwste firmware (orginele firmware) wie weet hoe dit te verhelpen/voorkomen is met vr. gr. marco
Psychosammie Geplaatst: 12 februari 2003 Geplaatst: 12 februari 2003 Bij mij ook niet. Heeft te maken met Play Back Control (PBC). Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
SmuttiO Geplaatst: 13 februari 2003 Geplaatst: 13 februari 2003 Dit is meestal een tekortkoming van de dvd-speler en heeft weinig tot niets te maken met de manier van encoden/branden van de (s)vcd. Mijn pioneer 454 heeft helaas ook geen counter. Wat ik echter veel belangrijker vind is dat de (s)vcd's zonder problemen worden weergegeven. Voor de tijd kijk ik wel op de klok DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.
marco24 Geplaatst: 11 maart 2003 Auteur Geplaatst: 11 maart 2003 weet er niemand hoe dat zit met die counter er zijn cd's die bij mij geen tijd weergeven op de counter maar bij een andere philips speler wel een firmware upgrade helpt niets
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen